Ensimmäisen veneemme alku ja loppu

Ensimmäisen veneemme alku ja loppu

Koska pojat olimme aina haaveilee omistaa oman veneen. Minun kaksi kaveria Terry, Melvin ja haluan viettää tunti kausia kuolaamaan yli pienen matkustamon risteilijät ja purje veneet, jotka makasi muta pankit Rhymney River, joka oli puoli tuntia kävely matkan päässä kodeistamme Splott. Koulujen loma-aikoina ja aurinkoisina viikon loppuina menisi joelle uimaan. Joki oli hyvin vuoro vesi, jolla oli suuri nousu ja lasku. Kun vuoro vesi oli, joki oli melko leveä ja virrannut melko nopeasti. Kun vuoro vesi oli pois, Leveys joki oli vähentynyt huomattavasti, mutta silti tarpeeksi leveä ja syvä tarpeeksi uinti, mutta siellä oli lisätty nähtävyys.

Kun vuoro vesi oli pois, se on jyrkkä pankit päällystettiin paksu kerros mutaa, joka teki suuren dia alas veteen. Meillä oli tapana viettää tunti kausia skylarking mudassa ja toivottavasti pesu pois suurimman osan ennen kuin saimme pukeutunut mennä takaisin kotiin, mutta tärkein nähtävyys joki oli veneitä.

Eräänä iltana Melvin tuli hoppu noin kotiini, hyvin innoissaan. Hän oli sanoma lehti, kädessään rengas ympärillä mainos. Hän oli löytänyt veneen, että hän ajatteli voisimme ostaa. Mainos kuvasi sitä 16 jalka Shetland Skiff, moottori, purje ja aiars ja hinta oli £18. Melvin oli tuolloin työskennellyt oppilas sähkö asentaja laivojen Cardiffin telakat ja hän oli säästöjä 11 kiloa, jonka hän oli halukas osallistumaan, jos Terry ja voisin löytää loput.

Ensimmäisen veneemme alku ja loppu

Olin juuri äskettäin naimisissa ja elävät  "huoneissa " äitini ja isäni kanssa. Omat tulot huone kalujen tehdas oli täysin imeytyy osamaksulla ostaa pieni määrä huone kaluja olimme juuri ostanut, ja meidän elin kustannukset. Minulla ei ollut mitään säästöjä. Kuitenkin, me meni katsomaan Terry, ja hän sanoi, että hän voisi antaa 5 kiloa tasa painoa, olin hämmentynyt siitä ei voi osallistua niin päätin kysyä isäni, jos hän voisi auttaa minua lainan muiden 2 kiloa , Olin iloinen, kun hän sanoi, että hän, mutta hän sanoi, että se oli paljon vastoin hänen parempaa harkintaa. Kun tämä on perustettu me ryntäsi Puhelin laatikko rengas myyjä. Olimme halukkaita ei anna tilaisuutta liukua läpi sormien, joten soitimme numero joka tunti, että illalla, kunnes vihdoin kello yhdeksän myyjä vastasi. Sitten opimme tyrmiämme, että vene oli laiturista joen Briton Ferry. Tämä oli komplikaatio, koska Briton Ferry oli noin 30 kilo metriä rannikkoa pitkin Cardiffista. Sanoimme, että olisimme soivat hänet takaisin heti, kun olimme keskustelleet mahdollisuuksista keskenämme. Nyt olimme niin sotkeutunut mahdollisuus omistaa veneen, että tämä pelkkä yksityiskohta etäisyys ei aio pysäyttää meitä.

Päätimme, olisimme nousta varhain seuraavana aamuna se on lauantai, ja olisimme junalla Briton Ferry, mahdollisimman varhain, saapua Keski päivällä. Tämä antaisi meille kaikille ilta päivällä ja illalla moottori tai purjehtia veneen takaisin Cardiffin laitureita. Soitimme myyjä takaisin ja kertoi hänelle meidän järjestelyt, ja sopivat tavata hänet Keski päivällä, kun vene oli laiturilla. Jouduin lainata rahaa junan hintaa, mutta päätimme vain ostaa yksisuuntainen lippuja, koska olimme menossa purjehtia takaisin Cardiffiin.

Seuraavana aamuna lähdimme korkealla henget, se oli mukava päivä, kun lähdimme Cardiffista. Keski päivällä olimme itse asiassa löytäneet tien veneeseen. Tapasimme myyjä ja maksoi hänelle, tarkastuksen jälkeen veneen ja sen varusteet. Hän otti suurta huolta kuvataan, miten meidän pitäisi korjata pelkkä tappi potkuri, joka rikkoisi, jos potkuri osuma mitään kiinteää. Hän antoi meille vara kupari tappi, tällaisen hätä tilanteen.

Huomasimme, että melko jäykkä tuuli oli nyt puhaltaa alas jokea ja kun myyjä tietää, että olimme päättäneet lähti heti Cardiffissa, hän tuli hyvin huolissaan ja selitti, että veden ulkopuolella suiston olisi hyvin nykii, koska tuuli . Olimme kilo metrin ylös joen tässä vaiheessa ja ei voinut nähdä suisto, joten hän ei voinut estää meitä missiomme. Joitakin vääriä, hän otti lomaa ja jätti meidät siihen. Viisi minuuttia myöhemmin olimme sitomatonta veneen aloitti moottorin ja oli Putt-laskemisesta alas jokea. Hakkuu kuten intrepid matkustavat kolme meistä olivat iloisia veneen ja seikkailu, olimme lähdössä. 10 minuuttia myöhemmin, olimme osaksi suisto joen. Tuuli oli Keener, ja vesi oli Rouhe ylös kuin joki kyntiin mereen. Skiff oli valoa veden ja ratsasti hyvin päälle aaltoja, jotka olivat rakentamassa kuin lähdimme edelleen ulos Bristol Channel. Koska vene oli niin kevyt, se nousi ja putosi joka harjanne ja aallon pohjasta, kun lähdimme suoraan vastaantulevien rikkojia. Vaikka se oli hieman pelottava, emme olleet liian huolissaan. Pieni moottori oli tekemässä melko hyvin. Pian oli aika kääntyä satamaan, koska Cardiffin satama laiturit olivat rannikkoa vasemmalle.

Tämä on silloin, kun levoton alkoi. Olimme nyt puolella aallot ja vene oli wsalliminen puolelta toiselle ja ylös ja alas. Koska Pitch veneen lisääntynyt potkurin oli tulossa ulos vedestä ja läikkä takaisin alas kunkin suuren aaltoja. Jälkeen 20 minuuttia tämän jälkeen erityisen suuri aalto, potkuri osui veteen Bang. Moottori ajoi kuin hullu, ja huomasimme kupari tappi oli sheered. Perä moottori oli kiinnitetty perän Skiff, kanssa Prop akselin ulkopuolella perä peili.

Korjata kupari tappi tarkoitti tuo moottori aluksella, mutta meillä ei ollut työkaluja poistaa sen perä peili. Epäepätoivoinen Terry yritti korjata uuden kupari tapin potkurin akseliin, koska se nousi ja putosi veteen ja vedestä, mutta ei ollut mitenkään mahdollista onnistua. Hyvin pian hän oli liotus märkä ja pian sen jälkeen, hän tuli väkivaltaisesti seasick. Katsomassa Terry on sairas, ja äärimmäisen liikkeen veneen, sekä Melvin ja olen pian sortunut, ja kaikki kolme meistä olivat nojaten reunan yli veneen tunne hyvin onneton. Meillä oli sammutettu moottori, koska se ei ollut mitään hyötyä ajo veneen, ja sen seura uksena se ei enää auttanut meitä ohjaamaan. Ymmärsimme meidän piti tehdä jotain, muuten olisimme kaatuivat ja olimme liian kaukana uida tällaisessa meressä. Seuraavaksi yritimme nostaa purjeet, mutta meillä ei ollut työkaluja korjata masto pystyssä, niin että ei toiminut. Ainoa vaihto ehto oli saada airot ulos ja aloittaa soutu. Otimme sen vuorotellen levätä, kun kaksi oli soutu, huomasimme, että ei ollut mitenkään voisimme päästä Cardiffissa siinä valtiossa, jossa olimme. Parasta mitä voisimme tehdä olisi rannalla veneen, jos voisimme saada lähellä tarpeeksi ranta viivaa.

Niinpä käännyimme veneen ja suuntasimme suoraan rannalle, joka näytti olevan noin 800 metrin päässä. Olimme nyt käynnissä aaltojen minuutin päälle harjan teelle ja seuraavan minuutin aallon pohjasta, joka teki soutu melko vaikeaa. Yksi isku olisi kaivaa syvälle veteen, kun seuraava voisi kaivaa raitista ilmaa ja aiheuttaa meille pudota paikkaa. Kuitenkin niin kauan kuin onnistuimme pitämään keula huomautti kohti rantaa, juokseva meri oli ottaa meidät kohti sitä melko korko. Kun lähestyimme rantaa, katkaisijat olivat myllerryksessä. Juuri ennen rantaa, huomasimme oli Harjun kiviä noin sadan metrin päässä Waterline. Meillä oli ainat yli perän, käyttää niitä yrittää ohjata veneen suorassa linjassa. Jos olisimme kääntyneet sivuun veteen, olisimme kaatumattomat. Me ajoi kohti aallotettu vesi, ja lopulta ratsasti karkea katkaisijat osaksi matalassa vedessä, jossa me nopeasti kiipesin ulos veneestä. Olimme waists syvällä vedessä, mutta me kolme vedetty veneen rantaan veden reunaan. Me kaikki romahti Shingle rannalla pelkkä uupumus. Kun olimme takaisin jonkin verran voimaa, päätimme, että kaikki voisimme tehdä oli saada veneen yläpuolella korkea vesi merkki rannalla. Emme voineet tehdä tätä itse, koska ranta oli jyrkkä ja Shingle teki vaikea vetää veneen, joten menin etsimään viljelijän traktorin ja pyysi häntä hinaamaan sitä edelleen rantaan meille. Päätimme jättää sinne vasta ensi viikon loppuna. Haluaisimme palata sitten ja yrittää jatkaa matkalla Cardiffiin.

Onneksi Melvin oli tarpeeksi rahaa taskussa saada meidät kolme yksittäistä lippua junan takaisin Cardiffiin. Saavuimme tuona iltana, hyvin myöhään, hyvin onneton ja epäsiisti. Kun olen liittyvät kokemuksiamme isäni hän sanoi, että hän ottaa kolme meistä takaisin Briton Ferry ensi lauantai aamuna hänen autonsa.

Kun lauantai saapui me lähti hyvin valmisteltu runsaalla työkaluja ja ruokaa ja juomaa. Saavuimme rantaan, vene oli kun lähdimme siitä, mutta huomasimme, että se oli puoliksi täynnä lohkareita ja kiviä. Oli selvää, että paikalliset lapset olivat leikkivät ympäri ja siinä ja oli täyttämällä sen kiviä. Asetamme tyhjennyksen veneen ja sitten löysi kauhumme, että pohja planking oli rikki useissa paikoissa. Ei ollut mitenkään voisimme purjehtia veneen uudelleen nykyisessä tilassa. Yksi jäljellä toivoa meillä oli, että se oli kaksi vaahdotus säiliöiden alle istuimet, jotka sanottiin pystyä pitämään sitä pystyssä, jos se kaatuvan tai tulva.